Tijdens onze afvaarten vragen wij u rekening te houden met de algemene voorwaarden, gelieve deze vooraf door te nemen:

  1. Aanmelden kan uitsluitend via het reserveringsformulier op de website.
  2. Kaartjes afhalen en afrekenen bij de kiosk bij de vertrekplaats in de haven. Betaal a.u.b. met bankkaart en pincode.
  3. U betaalt voor het aantal personen dat u heeft aangemeld. Mocht er iemand ziek worden of om een andere reden afwezig zijn, meldt u dit dan tijdig via info@defestijn.nl. We kunnen dan nog proberen om anderen mee te nemen en u voorkomt hiermee dat u moet betalen voor iemand die er niet is.
  4. Aan boord bent u verplicht de aanwijzingen van onze bemanning op te volgen.
  5. De wc’s zijn te gebruiken, deze worden na elke afvaart schoongemaakt.
  6. Rolstoelen kunnen mee aan boord, maar er is hier maar beperkte ruimte voor. Elektrische rolstoelen kunnen helaas niet mee aan boord.
  7. Kinderwagens kunnen mee aan boord en een baby in een draagzak mag gratis mee.
  8. U kunt aan boord een verrekijker huren.
  9. Eigen eten en drinken meenemen aan boord is niet toegestaan.
  10. Na uw aanmelding ontvangt u van ons een bevestiging via email, pas als u deze heeft ontvangen is het zeker dat u mee kunt varen.
  11. Honden zijn aan boord helaas niet toegestaan.
  12. Zorg a.u.b. dat u minimaal 15 minuten voor de vertrektijd aanwezig bent. Te laat komen kan betekenen dat u niet mee kunt.
  13. Wanneer er te weinig aanmeldingen zijn, zal de vaart tijdig geannuleerd worden. Mocht dit het geval zijn, worden de gasten tijdig verwittigd via email.

We hopen dat we op uw begrip en medewerking kunnen rekenen. Samen maken we er een mooie vaart van. 

 

honden-verboden-7010